Linux Operasyon Merkezi

Linux Sunucularınızı Bize Bırakın

Koruyucu İzleme Hizmeti
  • Uzmanlarımız sorun yaşadığınızda değil sorun oluşmadan tespit etmek amacıyla düzenli olarak sunucunuzda hatalara karşı sisteminizi uzaktan izler, gerektiğinde sistem kayıtları üzerinde inceleme yaparak proaktif önlem almanızı sağlar.
İşletim Sistemi Optimizasyonu
  • İşletim sisteminin daha verimli çalışması için mevcut konfigürasyon dosyaları incelenir, gerekli düzenlemeler ve iyileştirmeler gerçekleştirilir.
  • Güvenlik sıkılaştırmaları yapılarak sistem açıkları kapatılır. 
Yama ve Güncelleme Hizmetleri
  • Müşteri tarafından onaylanmış işletim sistemleri yamaları, üzerindeki servisler ve iş sürekliliği düşünülerek ve planlanarak gerçekleştirilir.
5/9 Çağrı Bazlı Uzaktan Destek

 

  • Sözleşmede belirlenen kapsam dahilinde 09:00-18:00 saatleri arasında Profelis çağrı kayıt sisteminden destek çağrısı açılır, takibi ve raporlaması oradan yapılmaktadır.
Mesai saati dışı çalışmalar
  • Sözleşme süresinde sistemin çalışmasına kısmi de olsa engelleyecek mesai saati dışı çalışmalar için yılda 2 (iki) kez kullanılabilecek hizmettir.
Aylık raporlama
  • Verilen hizmet kapsamında yapılan aylık teknik çalışmaların ve önerilerin yer aldığı raporlama hizmetidir. 
Kapsam Dışı Destek 

(Ücretli çağrı hizmeti)

  • 09:00 – 18:00 saatleri arası hafta içi mesai günlerinde 5×9 uzaktan destek
  • Her bir 4 (dört) saate kadar uzaktan hizmet 1 (bir) adet çağrıya karşılık gelmektedir.
  • Tüm çağrılar Profelis tarafından sağlanan Çağrı Takip Sistemi üzerinden açılacaktır.
Detaylı Bilgi İçin Bize Ulaşın