Profelis, yetkili kuruluş tarafından denetlenerek ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standardına uygun olduğunu belgelemiştir.

Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Politikamız, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutup teknolojiyi yakından izleyerek riskleri ve fırsatları yönetmek, kaliteden ödün vermeden sistematik, planlı, zamanında ve mevzuata uygun olarak hizmet vererek değişen koşullara göre sürekli iyileştirmelerle hizmet yelpazemizi genişleterek büyümektir.

Bu politika doğrultusunda;

Çalışanlarımızın kalite yönetim sistemine katılımı, eğitimi ve tam desteği esastır.

Müşteri Memnuniyeti Politikamız
  • Profelis olarak işleri kalite yönetim sistemi, bilgi güvenliği yönetim sistemi ve müşteri memnuniyeti yönetim sistemi standartlarına uygun biçimde yaparken hizmet kalitemizi yükseltmek için çalışırız.

  • Yenilikçilik yaklaşımı çalışanlarımız arasında yaygınlaştırmak için yeni düşüncelerin ifade edilmesini destekleriz.

  • Çalışanlarımızın mesleki ve kişisel gelişimlerini destekler, yatırımlarımızı onları gözeterek yaparız.

  • Müşterilerimiz için her zaman en uygun ve adil fiyat politikası uygularız.

  • Müşterilerimiz her türlü geri bildirimlerini ve teknik desteğe ilişkin çağrılarını, Profelis’in sağladığı web tabanlı çağrı bildirim sisteminden iletebileceği gibi aciliyet durumuna göre e-posta veya gerektiğinde telefonla hizmet düzeyine uygun olarak iletebilir.

  • Müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimler nesnel, tarafsız, adil ve gizlilik anlayışı içerisinde değerlendiririz.

  • Müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimler ve teknik destek çağrıları ile ilgili işlemler tamamlandıktan sonra süreci inceler ve müşteri memnuniyet sisteminin iyileştirilmesi ve verimliliğinin artırılması için kullanırız.

  • Tüm geri bildirimlerin çözüm sürecinde müşterilerimizle açık iletişim kurar, süreçle ilgili bilgilendirmeleri yaparız, ilgili konuyu ön görülen sürede çözmeyi önemseriz.

  • Profelis olarak yapımızı müşteri gereksinimleri ve değişen koşullara göre uyarlarız.

  • Hizmet kalitemizden ödün vermez ve bunun için gereken iş gücünü sürekli olarak sağlarız.

  • Düzenli olarak iş süreçlerimizi gözlemler, başarımını ölçeriz ve denetleriz.